Як Trade-In дозволяє збільшити середній чек та “прив’язати” клієнта до торгової мережі
- Головна /
- Як Trade-In дозволяє збільшити...
Програма Trade-In може бути інструментом підвищення лояльності в ритейлі. Отримавши знижку, у покупця з’являються вільні кошти, на які він може придбати додаткові аксесуари, гарантійні сервіси або дорожчий пристрій.
Компанія Support.ua, успішний сервіс-провайдер в торгових мережах Київстар, Samsung, Мобільні Фішки, Ringoo, Sota, iON, KTC, ВУХО.KOM та Nimpha, розповідає про спільну користь Trade-In обміну для ритейлера та клієнта.
“Зазвичай покупець навіть не в курсі, що можна обміняти свій старий телефон на новий, не виходячи з магазину. Продавець не розповідає про всі переваги програми Trade-In, боячись оцінювати пристрій та не розуміючи базових принципів роботи сервісу.
В першу чергу, Trade-In дозволяє зробити покупку комплексною, збільшити середній чек і надовго «прив’язати» клієнта до торгової мережі, продемонструвавши простий та вигідний спосіб обміну гаджетів. У Support.ua стару техніку обмінюють тільки на грошові сертифікати магазину, в якому здійснювалася купівля.
Trade-In — це також потужний інструмент додаткових продажів. Отримавши знижку, у покупця з’являється сума, яку він вже планував витратити, і на яку тепер продавець може спокійно пропонувати придбати аксесуари, гарантійні сервіси або дорожчий пристрій. Як результат — задоволений клієнт йде з повністю готовим до використання гаджетом. Йому перенесли особисті дані, встановили корисні додатки і підібрали стильний чохол.
З партнерами у нас проста та зрозуміла схема роботи, швидкий запуск програми в магазинах. Продавцям працювати в системі Support.ua зручно. Немає необхідності витрачати години на навчання, так як інтерфейс інтуїтивно зрозумілий кожному.
А також, покупець тепер може придбати нову техніку без кредиту. Обмінявши старий телефон, отримає гарну знижку на нову техніку. Зазвичай, це саме та сума, якої спочатку не вистачало для покупки. Йому також не потрібно витрачати час та нерви на пошук “того самого” покупця для старого пристрою, процес прийому Trade-In займає всього 20 хвилин.
Важливо, що обмінюючи старий телефон, наші клієнти не піддаються ризику шахрайства, що звичайна практика для великих українських маркетплейсів. Купуючи новий пристрій, вони відразу ж здають старий девайс. Плюс, зараз як ніколи актуальною є тема повторного використання речей. Щоб не залишати старий телефон припадати пилом на полиці, ми знаходимо для нього нового власника. Таким чином дбаємо про навколишнє середовище, зменшуючи кількість електронних відходів.
Успішно реалізувавши програму Trade-In в своїй торговельній мережі, отримаєте не просто лояльних клієнтів, але і збільшите обсяг продажів”.
Фото і текст: Софія Ситнік, PR-менеджер Support.ua