[/types]
Мова
  • uk
  • en

Максимальний захист

  1. Головна
  2. /
  3. Сервіси
  4. /
  5. Максимальний захист

«Максимальний захист» - ваш щоденний бар'єр від турбот та проблем з технікою. Забудьте про стреси на 2 роки, обираючи наш сервіс для смартфонів, планшетів та ноутбуків, та будьте впевнені, що ваш пристрій отримає невідкладну допомогу при будь якій поломці.

Максимальний захист

«Максимальний захист» – ваш надійний оберіг для смартфонів, планшетів та ноутбуків.

Термін дії: сервіс діє протягом 2 років від дати покупки.

Гарантія на всі випадки: Безкоштовний багаторазовий ремонт для гарантійних поломок. Виконаємо безкоштовний ремонт техніки при негарантійній поломці.

Обмін на сертифікати: Якщо ремонт неможливий при гарантійному випадку – отримайте 100% компенсації вартості пристрою у вигляді сертифікатів магазину. Якщо ремонт неможливий при негарантійному випадку – отримайте компенсацію 50% вартості техніки у вигляді сертифікатів магазину.

Доставка безкоштовно: Ми покриємо витрати на доставку пристрою до сервісного центру та його повернення власнику.

Гнучкі умови: Повернення вартості сервісу, якщо ви ним не скористалися.

Обери «Максимальний захист» та насолоджуйтеся роботою своєї техніки без жодних обмежень!

Відповіді на запитання

Коли починає діяти сервіс «Максимальний захист»?

Термін дії —2 роки з моменту придбання сервісу.

Для якої техніки можна купити сервіс «Максимальний захист»?

Сервіс «Максимальний захист» можна придбати для смартфонів, планшетів, ноутбуків.

При яких поломках можна скористатися сервісом?

Якщо виникнуть гарантійні (з вини виробника) та негарантійні поломки.

Навіщо користуватися сервісом «Максимальний захист»?

Сервісом «Максимальний захист» можна скористатися для безкоштовного ремонту техніки, якщо вона зламається впродовж гарантійного терміну SUPPORT.UA (2 роки). Якщо ремонт буде неможливим, ви зможете обміняти пристрій на сертифікати 50%/100% від вартості пристрою.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Протягом 2 років гарантії потрібно звертатися до SUPPORT.UA.

Що буде, якщо поломка виявиться негарантійною?

Якщо в процесі діагностики в сервісному центрі SUPPORT.UA у висновку буде вказано, що поломка негарантійна, то техніку відремонтують 1 раз або обміняють на сертифікати магазину (50% вартості), якщо ремонт неможливий.

Скільки триває ремонт?

Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті SUPPORT.UA

Що таке телефонна підтримка і як нею користуватися?

Телефонна підтримка — це служба, яка надає консультації з питань, які можуть виникнути в процесі використання техніки. Телефонна підтримка є цілодобовою, нею можна користуватися необмежену кількість разів, починаючи з першого дня покупки сервісу.

Як передати техніку для ремонту в SUPPORT.UA?

Ви відправляєте її в SUPPORT.UA через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте.

Help
Проста схема роботи
No items found
1
Максимальний захист
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

2
Максимальний захист
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

3
Максимальний захист
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

4
Максимальний захист
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

5
Максимальний захист
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення