Захист дисплею

  1. Головна
  2. /
  3. Сервіси
  4. /
  5. Захист дисплею

Разом із сервісом «Захист дисплею» можеш не хвилюватись, якщо розіб’ється екран твого улюбленого ґаджета. Ми безкоштовно замінимо дисплей на новенький. А якщо халепа з пристроєм не піддається ремонту — компенсуємо 50% вартості ґаджета сертифікатами магазину, які можна використати для майбутніх покупок!

Захист дисплеюКОМПЕНСАЦІЯ 50% ВАРТОСТІ пристрою  сертифікатами магазину якщо ремонт (заміна) дисплейного модуля неможливий або недоцільний

ТЕРМІН ДІЇ СЕРВІСУ: 1 рік з моменту придбання

БЕЗКОШТОВНИЙ РЕМОНТ ПРИСТРОЮ у випадку механічного пошкодження дисплейного модуля (не поширюється на залиття рідиною)

Схема надання послуг

Схема надання послуг

Відповіді на запитання

Для якої техніки можна придбати сервіс «Захист дисплею»?

Сервіс «Захист дисплею» можна придбати для смартфонів і планшетів.

Чи можна купити сервіс «Захист дисплею» окремо або пізніше?

Сервіс «Захист дисплею» можна купити в магазині окремо, але в один день з покупкою пристрою.

Чи потрібно реєструвати сервіс?

Протягом 14 днів після покупки сервіс необхідно зареєструвати. Для цього потрібно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або пройти реєстрацію на сайті support.ua

Який термін дії сервісу?

Термін дії сервісу 12 місяців від дати покупки.

Що я отримаю, придбавши сервіс «Захист дисплею»?

Безкоштовний ремонт або заміна розбитого дисплейного модуля, що постраждав від механічних пошкоджень (але не від впливу рідини). А якщо ремонт неможливий або недоцільний, ви отримаєте сертифікати магазину номінальною вартістю 50% вартості пристрою. Сертифікати можна використати для оплати наступних покупок.

Скільки разів можна скористатися ремонтом?

Ремонтом можна скористатися 1 раз.

Скільки триває ремонт?

Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті support.ua.

Як передати техніку для ремонту в Support.ua?

Ви відправляєте її в Support.ua через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також техніку можна самостійно принести в наш офіс у Києві.

Help
Проста схема роботи
No items found
1
Захист дисплею
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

2
Захист дисплею
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

3
Захист дисплею
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

4
Захист дисплею
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

5
Захист дисплею
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення