Захист дисплея
- Головна /
- Сервіси/
- Захист дисплея
Разом із сервісом «Захист дисплея» можете не хвилюватись, якщо розіб’ється екран вашого улюбленого ґаджета. Ми безкоштовно відремонтуємо або замінимо дисплей на новенький. А якщо халепа з пристроєм не піддається ремонту — компенсуємо 50% вартості ґаджета сертифікатами магазину, які можна використати для майбутніх покупок! Ми проведемо швидкий ремонт, діагностику несправностей та відновлення дисплея пристрою будь-якої складності, надаючи технічну підтримку та заміну деталей, щоб ваша техніка працювала на повну потужність.
КОМПЕНСАЦІЯ 50% ВАРТОСТІ пристрою сертифікатами магазину якщо ремонт (заміна) дисплейного модуля неможливий або недоцільний
ТЕРМІН ДІЇ СЕРВІСУ: 1 рік з моменту придбання
БЕЗКОШТОВНИЙ РЕМОНТ ПРИСТРОЮ у випадку механічного пошкодження дисплейного модуля (не поширюється на залиття рідиною)
Для якої техніки можна придбати сервіс «Захист дисплею»?
Сервіс «Захист дисплею» можна придбати для смартфонів і планшетів.
Чи можна купити сервіс «Захист дисплею» окремо або пізніше?
Сервіс «Захист дисплею» можна купити в магазині окремо, але в один день з покупкою пристрою.
Чи потрібно реєструвати сервіс?
Протягом 14 днів після покупки сервіс необхідно зареєструвати. Для цього потрібно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або пройти реєстрацію на сайті SUPPORT.UA.
Який термін дії сервісу?
Термін дії сервісу — 12 місяців від дати покупки.
Що я отримаю, придбавши сервіс «Захист дисплею»?
Безкоштовний ремонт або заміна розбитого дисплейного модуля, що постраждав від механічних пошкоджень (але не від впливу рідини). А якщо ремонт неможливий або недоцільний, ви отримаєте сертифікати магазину номінальною вартістю 50% вартості пристрою. Сертифікати можна використати для оплати наступних покупок.
Скільки разів можна скористатися ремонтом?
Ремонтом можна скористатися 1 раз.
Скільки триває ремонт?
Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.
Куди звертатися, якщо зламалася техніка?
Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті SUPPORT.UA.
Як передати техніку для ремонту в SUPPORT.UA?
Ви відправляєте її в SUPPORT.UA через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також техніку можна самостійно принести в наш офіс у Києві.
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення