[/types]
Мова
  • uk
  • en

Захист та обмін ґаджета

  1. Головна
  2. /
  3. Сервіси
  4. /
  5. Захист та обмін ґаджета

«Захист та обмін ґаджета» - це ваш надійний супутник у світі техніки. Незалежно від того, чи це телефон, смартфон, ноутбук, планшет, смартгодинник чи телевізор - ми потурбуємося про ваш спокій та зручність. Протягом 12 місяців ми забезпечуємо безкоштовний ремонт у випадках, які не покриває гарантія, включаючи механічні та рідинні пошкодження. Якщо ремонт неможливий, отримайте компенсацію 50% вартості девайсу сертифікатами магазину. Наша мета - забезпечити безперебійну, надійну та безпечну роботу вашої техніки без додаткових витрат!

Захист та обмін ґаджета

«Захист та обмін ґаджета» – це ваш надійний супутник у світі техніки. Незалежно від того, чи це телефон, смартфон, ноутбук, планшет, смартгодинник чи телевізор – ми турбуємося про ваш спокій та зручність.

Термін дії: сервіс діє 12 місяців з моменту придбання. Просто активуйте його і не турбуйтеся, що халепа станеться з технікою протягом періоду дії сервісу.

Дія сервісу розповсюджується на негарантійні поломки, тобто механічні пошкодження, розбиття, потрапляння рідини та ін.

Безкоштовний ремонт після пошкодження, будь-то механічний удар чи липка пляма кави у клавіатурі ноутбука, через яку залипають клавіші.

Якщо ремонт неможливий або недоцільний, ми компенсуємо вам 50% вартості пристрою сертифікатами магазину.

Додаткові особливості:  Якщо з вашим ґаджетом нічого не трапилось, і він виглядає як новий – ви можете обміняти пристрій на сертифікат магазину, номінальною вартістю 75% від вартості техніки.

Оберайте «Захист та обмін ґаджета» – ваш ґаджет заслуговує найкращого!

Відповіді на запитання

Коли починає діяти сервіс «Захист та обмін гаджета»?

Термін дії — 12 місяців від дати покупки.

Для якої техніки можна купити сервіс «Захист та обмін гаджета»?

Дія cервісу розповсюджується на телефони, смартфони, ноутбуки, планшети, смартгодинники, телевізори.

При яких поломках можна скористатися сервісом?
Негарантійні та Trade-In. В разі не гарантійної поломки. Безкоштовний ремонт пристрою у не гарантійних випадках (механічні пошкодження або пошкодження від впливу рідини). А якщо ремонт неможливий або недоцільний, компенсація сертифікатами магазину номінальною вартістю 50% вартості пристрою.

А якщо поломка виявиться гарантійною?

Ми повернемо пристрій клієнту.

Скільки триває ремонт?

Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті SUPPORT.UA

Що таке телефонна підтримка і як нею користуватися?

Телефонна підтримка — це служба, яка надає консультації з питань, які можуть виникнути в процесі використання техніки. Телефонна підтримка є цілодобовою, нею можна користуватися необмежену кількість разів, починаючи з першого дня покупки сервісу.

Як передати техніку для ремонту в SUPPORT.UA?

Ви відправляєте її в SUPPORT.UA через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте.

Help
Проста схема роботи
No items found
1
Захист та обмін ґаджета
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

2
Захист та обмін ґаджета
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

3
Захист та обмін ґаджета
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

4
Захист та обмін ґаджета
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

5
Захист та обмін ґаджета
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення