[/types]
Мова
  • uk
  • en

Суперсервіс

  1. Головна
  2. /
  3. Сервіси
  4. /
  5. Суперсервіс

Сервіс «СУПЕРСЕРВІС» від SUPPORT.UA: захист та гнучкість для вашої техніки! Що б не сталося з вашою технікою, ви однозначно будете задоволені вирішенням цієї проблеми. Яка б не була поломка - сервіс гарантує ремонт або компенсацію, в залежності від стану пристрою та характеру пошкодження. Чудовий сервіс для тих, хто не бажає залишитися зі зламаним девайсом та 100%-во витратити додаткові кошти на ремонт чи придбання нової техніки.

Суперсервіс

Термін дії сервісу: діяє 1 рік з моменту покупки.

Багаторазовий ремонт пристрою у разі гарантійної поломки. У разі не гарантійної поломки, ремонт пристрою (1 раз).

Обмін пристрою на сертифікати магазину (100% вартості), якщо ремонт неможливий. У разі негарантійної поломки, обмін пристрою на сертифікати магазину (50% вартості).

Додаткові особливості: за бажанням клієнт може обміняти пристрій на сертифікати магазину (75% вартості), якщо з пристроєм нічого не трапилось.

Телефонна підтримка 24/7 починає діяти з моменту придбання сервісу без обмежень по кількості звернень в службу підтримки «SUPPORT.UA»

Відповіді на запитання

Коли починає діяти сервіс «Суперсервіс»?

Термін дії — 1 рік з моменту покупки.

Для якої техніки можна купити сервіс « Суперсервіс »?

Сервіс доступний для телефонів, смартфонів, планшетів, смартгодинників, ноутбуків, портативної аудіо техніки, консолей та комплектуючих до ПК.

При яких поломках можна скористатися сервісом?

Якщо виникнуть гарантійні (з вини виробника) та негарантійні поломки.

Навіщо користуватися сервісом «Суперсервіс»?

Сервісом « Суперсервіс » можна скористатися для безкоштовного ремонту техніки, якщо вона зламається впродовж гарантійного терміну SUPPORT.UA (1 рік). Якщо ремонт буде неможливим, ви зможете обміняти пристрій на сертифікати 50%/100% від вартості пристрою.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Протягом року гарантії потрібно звертатися до SUPPOST.UA.

Що буде, якщо поломка виявиться негарантійною?

Якщо в процесі діагностики в сервісному центрі SUPPOST.UA у висновку буде вказано, що поломка негарантійна, то техніку відремонтують 1 раз або

обміняють на сертифікати магазину (50% вартості), якщо ремонт неможливий.

Скільки триває ремонт?

Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті SUPPORT.UA

Що таке телефонна підтримка і як нею користуватися?

Телефонна підтримка — це служба, яка надає консультації з питань, які можуть виникнути в процесі використання техніки. Телефонна підтримка є цілодобовою, нею можна користуватися необмежену кількість разів, починаючи з першого дня покупки сервісу.

Як передати техніку для ремонту в SUPPORT.UA?

Ви відправляєте її в SUPPORT.UA через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте.

Help
Проста схема роботи
No items found
1
Суперсервіс
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

2
Суперсервіс
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

3
Суперсервіс
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

4
Суперсервіс
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

5
Суперсервіс
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення