+1 рік гарантії
- Головна /
- Сервіси/
- +1 рік гарантії
Як тільки закінчилася гарантія від виробника, техніка починає виходити з ладу? Знайомо, правда? Довготривалі ремонти вбивають не гірше кулі, а самостійно з проблемою не впоратися. Є альтернативний варіант — ще декілька років впевненості у девайсі. Після закінчення гарантії від виробника, всі клопоти ми візьмемо на себе! Безкоштовний ремонт або заміна пристрою на новий у випадку гарантійної поломки в рамках сервісу «+1 рік гарантії».
Термін дії сервісу: починає діяти з моменту придбання і припиняє свою дію через 1 рік після закінчення гарантії виробника.
Ремонт пристрою у випадку гарантійної поломки після закінчення терміну дії гарантії від виробника.
Термін ремонту: до 10 робочих днів.
Заміна пристрою на новий, якщо ремонт гарантійної поломки неможливий або недоцільний.
Повернення вартості сервісу, якщо протягом його дії ви ним не скористалися.
Чи можна купити сервіс «+1/+2/+3/+4 роки гарантії» окремо або пізніше?
Так. Сервіс «+1/+2/+3/+4 роки гарантії» можна купити окремо протягом 30 днів після покупки техніки.
Для якої техніки можна купити сервіс «+1/+2/+3/+4 роки гарантії»?
Сервіс «+1/+2/+3/+4 роки гарантії» можна придбати для:
- Цифрової техніки
- Комп’ютерної техніки або для її окремих комплектуючих
- Аудіо та відео техніки
- Дрібної побутової техніки
- Великої побутової техніки
- Кліматичної техніки
- Електротранспорту, окрім акумуляторів
- Радіокерованих моделей, окрім акумуляторів
Коли починають діяти додаткові +1/+2/+3/+4 роки гарантії?
Додаткові +1/+2/+3/+4 роки гарантії починають діяти після закінчення основної гарантії від виробника. Наприклад, якщо основна гарантія від виробника — 2 роки, то додаткова гарантія буде діяти ще третій/четвертий рік.
При яких поломках можна скористатися сервісом?
Якщо виникнуть гарантійні поломки (з вини виробника).
Навіщо користуватися сервісом «+1/+2/+3/+4 роки гарантії»?
Сервісом «+1/+2/+3/+4 роки гарантії» можна скористатися для безкоштовного ремонту техніки, якщо вона зламається після того, як закінчилася основна гарантія виробника. Якщо ремонт буде неможливим, ви отримаєте компенсацію повної вартості техніки сертифікатами магазину, в якому раніше була здійснена покупка, або новий пристрій.
Скільки разів можна скористатися ремонтом?
Ремонтом гарантійних поломок можна скористатися будь-яку кількість раз до моменту компенсації.
Скільки триває ремонт?
Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 календарних днів.
Що таке телефонна підтримка і як нею користуватися?
Телефонна підтримка — це служба, яка надає консультації з питань, які можуть виникнути в процесі використання техніки. Телефонна підтримка є цілодобовою, нею можна користуватися необмежену кількість раз, починаючи з першого дня покупки сервісу.
Куди звертатися, якщо зламалася техніка?
Поки діє основна гарантія виробника, техніку на ремонт потрібно віднести до авторизованого сервісного центру. Після закінчення основної гарантії виробника, протягом +1/+2/+3/+4 років потрібно звертатися в SUPPORT.UA.
Що буде, якщо поломка виявиться негарантійною?
Якщо в процесі діагностики в сервісному центрі SUPPORT.UA у висновку буде вказано, що поломка негарантійна, то техніку повернуть вам назад.
Як передати техніку на ремонт в SUPPORT.UA?
SUPPORT.UA гарантує безкоштовну доставку в обох напрямках. Для пристроїв вагою більше 5 кг передбачена доставка безпосередньо з вашого помешкання.
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення