Захист від пошкоджень

  1. Головна
  2. /
  3. Сервіси
  4. /
  5. Захист від пошкоджень

Безкоштовно відремонтуємо пристрій, якщо протягом року з ним трапиться негарантійний випадок — перестане працювати через механічні пошкодження, розіб’ється або впаде у воду. А якщо відремонтувати не вдасться — компенсуємо 50% вартості сертифікатами магазину, які можна використати для наступних покупок.

Захист від пошкоджень

КОМПЕНСАЦІЯ 50% ВАРТОСТІ пристрою  сертифікатами магазину якщо ремонт неможливий або недоцільний

ТЕРМІН ДІЇ СЕРВІСУ: 1 рік з моменту придбання

БЕЗКОШТОВНИЙ РЕМОНТ ПРИСТРОЮ в негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною)

СХЕМА НАДАННЯ ПОСЛУГ

СХЕМА НАДАННЯ ПОСЛУГ

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ

Для якої техніки можна придбати сервіс «Захист від пошкоджень»?

Сервіс «Захист від пошкоджень» можна придбати для цифрової техніки (окрім смартфонів, планшетів та телевізорів), для смарт-годинників, бездротових навушників і гарнітури, для дрібної побутової техніки.

Чи можна купити сервіс «Захист від пошкоджень» окремо або пізніше?

Сервіс «Захист від пошкоджень» можна купити в магазині окремо, але в один день з покупкою пристрою.

Чи потрібно реєструвати сервіс?

Протягом 14 днів після покупки сервіс необхідно зареєструвати. Для цього потрібно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або пройти реєстрацію на сайті support.ua

Який термін дії сервісу?

Термін дії сервісу 12 місяців від дати покупки.

Що я отримаю, придбавши сервіс «Захист від пошкоджень»?

Безкоштовний ремонт пристрою у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, пошкодження від впливу рідини). А якщо ремонт неможливий або недоцільний, ви отримаєте сертифікати магазину номінальною вартістю 50% вартості пристрою. Сертифікати можна використати для оплати наступних покупок.

Скільки разів можна скористатися ремонтом?

Ремонтом можна скористатися 1 раз.

Скільки триває ремонт?

Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті support.ua.

Як передати техніку для ремонту в Support.ua?

Ви відправляєте її в Support.ua через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також техніку можна самостійно принести в наш офіс у Києві.

Help
Проста схема роботи
No items found
1
Захист від пошкоджень
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

2
Захист від пошкоджень
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

3
Захист від пошкоджень
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

4
Захист від пошкоджень
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення

5
Захист від пошкоджень
Заявка

Короткий опис кроку для замовлення