Захист від усіх халеп
- Головна /
- Сервіси/
- Захист від усіх халеп
«Захист від усіх халеп» — назва цього сервісу говорить сама за себе. Яка б халепа не трапилась: гарантійна поломка, дефект пристрою, механічне пошкодження, розбиття або залиття рідиною — SUPPORT.UA допоможе! Безкоштовно відремонтуємо пристрій або одразу замінимо на новий. Цілодобова онлайн-підтримка — включена!
ЗАМІНА ПРИСТРОЮ НА НОВИЙ якщо виникла гарантійна поломка або якщо ремонт неможливий чи недоцільний
ТЕРМІН ДІЇ СЕРВІСУ 1 рік з моменту придбання
БЕЗКОШТОВНИЙ РЕМОНТ ПРИСТРОЮ в негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною)
МОБІЛЬНА ТЕХПІДТРИМКА 24/7 доступна весь термін дії сервісу
Для якої техніки можна придбати сервіс «Захист від усіх халеп»?
Сервіс «Захист від усіх халеп» можна купити для смартфонів, планшетів, ноутбуків та моноблоків.
Чи можна купити сервіс «Захист від усіх халеп» окремо або пізніше?
Сервіс «Захист від усіх халеп» можна купити в магазині окремо, але в один день з покупкою пристрою.
Чи потрібно реєструвати сервіс?
Протягом 14 днів після покупки сервіс необхідно зареєструвати. Для цього потрібно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або пройти реєстрацію на сайті SUPPORT.UA.
Який термін дії сервісу?
Термін дії сервісу — 12 місяців від дати покупки.
Що я отримаю, придбавши сервіс «Захист від усіх халеп»?
По-перше, безкоштовний ремонт пристрою у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, пошкодження від впливу рідини). А якщо відремонтувати не вдасться або поломка виявиться гарантійною (з вини виробника) — отримаєш такий же новий пристрій. По-друге, цілодобову телефонну та онлайн підтримку від SUPPORT.UA.
Скільки разів можна скористатися ремонтом?
Ремонтом можна скористатися 1 раз.
Скільки триває ремонт?
Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.
Куди звертатися, якщо зламалася техніка?
Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті SUPPORT.UA.
Як передати техніку для ремонту в SUPPORT.UA?
Ви відправляєте її в SUPPORT.UA через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також техніку можна самостійно принести в наш офіс у Києві.
Що таке телефонна та онлайн підтримка і як ними користуватися?
Телефонна підтримка — це надання консультацій з питань, які можуть у вас виникнути в процесі використання пристрою. Онлайн підтримка — це надання дистанційних послуг для вашого пристрою через інтернет. Телефонна та онлайн підтримка є цілодобовими, ними можна користуватися необмежену кількість раз, починаючи з першого дня покупки сервісу.
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення
Короткий опис кроку для замовлення