Як цілодобова технічна підтримка впливає на імідж торгової мережі

  1. Головна
  2. /
  3. Як цілодобова технічна підтримка...
Як цілодобова технічна підтримка впливає на імідж торгової мережі

Support.ua дає можливість користуватися технікою далеко не один рік. Компанія продає не тільки послуги, але і клієнтський досвід, важливою точкою якого, є звернення в контакт-центр. Як результат, якість, швидкість вирішення проблеми клієнта та компетентність співробітників, впливають на загальне ставлення до бренду.


Support.ua на українському ринку вже більше 5 років. Навіть у назві компанії транслюється головна цінність — підтримка клієнта. Компанія цінує час та комфорт споживача, тому швидко вирішує проблеми з технікою. У Support.ua можна звернутися з питанням в будь-який час, 24/7. Це зручно, адже не потрібно підлаштовуватися під стандартний графік роботи СЦ. Прийшовши після роботи додому, можна спокійно отримати консультацію, дізнатися результати діагностики або термін ремонту.

Головні переваги сервісів Support.ua — це додаткові опції, які виробники техніки ніколи не включають в список свого гарантійного обслуговування. Наприклад, це навчання правильному користуванню техніки, що мінімізує труднощі в експлуатації після покупки та ризик поломки в майбутньому. Також, це завжди миттєвий фідбек наших фахівців.

Люди старшого віку зараз активно “пересідають” на смартфони, а ми допомагаємо їм вибрати корисне мобільне ПЗ. Також, до нас щодня надходить ряд звернень формату “Допоможіть, я щось наклацала і зовсім не знаю, що робити”, в цьому користь для наших партнерів. У таких випадках клієнт, як правило, звертався за допомогою до конкретного продавця в магазині, який продав йому цей пристрій. Це відбирало робочий час співробітника та відволікало від основного завдання — продавати. Буває і таке, що викладачі просять налаштувати презентацію для студентів, а офісні співробітники — скайп колл для конференції.

Якщо говорити про сервісне обслуговування, то ми інформуємо клієнта на кожному етапі діагностики та ремонту техніки, так він завжди в курсі, що з його пристроєм. Support.ua співпрацює з кращими авторизованими та мультибрендовими СЦ України.

З нами ви можете бути впевнені, що клієнти будуть повертатися знову і знову. Обслуговування після покупки відіграє важливу роль у формуванні ставлення до бренду. Якщо на запит швидко відреагували та вирішили проблему, більш вдячного клієнта вам не вдасться відшукати.

Все це, завдяки високим стандартам обслуговування, сучасним навчальним матеріалам та щотижневому моніторингу роботи співробітників технічної підтримки Support.ua. Ми аналізуємо показники ефективності та постійно вдосконалюємо алгоритми взаємодії з клієнтом. Завжди намагаємося зробити більше, ніж передбачено рамками наших стандартних пакетів послуг “, — Галина Корчевська, координатор контакт-центру Support.ua.

   Стати партнером

Фото і текст: Софія Ситнік, PR-менеджер Support.ua

Post