Шановні клієнти! Під час повітряної тривоги наші фахівці можуть приймати дзвінки в обмеженому режимі. Просимо поставитись з розумінням. [/types]

Блоґ

Наш блоґ

Як цілодобова технічна підтримка впливає на імідж торгової мережі
Як цілодобова технічна підтримка впливає на імідж торгової мережі
Support.ua дає можливість користуватися технікою далеко не один рік. Компанія продає не тільки послуги, але…
Як гарантійні сервіси допомагають ритейлерам завоювати лояльність клієнтів
Як гарантійні сервіси допомагають ритейлерам завоювати лояльність клієнтів
Сучасний ринок гарантійних сервісів і технічної підтримки тільки починає розвиватись в Україні. Як правило,…
5 порад як обрати провайдера додаткових сервісів
5 порад як обрати провайдера додаткових сервісів
Напередодні “Чорної п’ятниці”,  український сервіс-провайдер Support.ua розповідає про головні критерії виб…
«Ooops! Розбив, залив...»: як захистити гаджет від будь-яких пошкоджень
«Ooops! Розбив, залив…»: як захистити гаджет від будь-яких пошкоджень
Коли мова заходить про гарантійне обслуговування техніки, ми відразу уявляємо собі виривання волосся в наді…
Як Trade-In дозволяє збільшити середній чек та "прив'язати" клієнта до торгової мережі
Як Trade-In дозволяє збільшити середній чек та “прив’язати” клієнта до торгової мережі
Програма Trade-In може бути інструментом підвищення лояльності в ритейлі. Отримавши знижку, у покупця з’явл…
"Клієнти очікують якісний гарантійний сервіс після покупки техніки", — засновник та керівник Support.ua Євгеній Кірій
“Клієнти очікують якісний гарантійний сервіс після покупки техніки”, — засновник та керівник Support.ua Євгеній Кірій
Гарантійні сервіси з передоплатою — перспективний ринок, який в Україні тільки розвивається. Щоб виправдати…
Як Support.ua продовжує життя гаджетів
Як Support.ua продовжує життя гаджетів
З 2014 року компанія Support.ua надає послуги розширеної гарантії та можливість користуватися технікою дале…
Posts