[/types]
Мова
  • uk
  • en

Які сервіси популярні під час карантину

  1. Головна
  2. /
  3. Які сервіси популярні під...
Які сервіси популярні під час карантину

Під час карантину відвідуваність роздрібних магазинів техніки істотно знизилася, тому основні продажі роблять інтернет-магазини.


Ситуація, що склалася негативно вплинула на продаж послуг від страхових компаній, а такі популярні послуги, як налаштування техніки “прямо в магазині” тепер мало кому можна продати. Однак свій пік популярності переживають так звані “дистанційні сервіси” – віддалені налаштування смартфонів, планшетів, ноутбуків і комп’ютерів, а також цілодобова технічна підтримка з питань використання техніки. А причина популярності проста – покупцям не потрібно їхати в магазин, щоб налаштувати техніку або викликати майстра до себе додому, що виключає ризики заразитися підступним вірусом.

Але повернемося до проблем страхових компаній. Щоб продати страховку на будь-який пристрій, обов’язково потрібна присутність клієнта в магазині – адже йому потрібно заповнити та підписати договір. І зараз, коли роздрібні магазини не працюють, а інтернет-канал залишається єдиною надією врятувати продажу, керівники бізнесів задаються питанням: що робити з сервісами? Адже всім відомо, який прибуток приносять додаткові послуги до техніки, а втрачати такі продажі зараз ризиковано.

На допомогу прийде компанія Support.ua – молодий, але вже широко відомий бренд сервісних послуг для техніки в Україні. Перевага Support.ua в тому, що компанія не є страховою, і абсолютно всі сервіси для техніки продаються з будь-яким способом доставки до клієнта. А це означає, що покупцеві досить замовити у вас в магазині пристрій та сервіс до нього – і він отримає унікальний електронний ключ, за допомогою якого зможе користуватися послугою. Далі – ще простіше! Якщо пристрій зламається, клієнтові потрібно відправити його в Support.ua, без зайвої бюрократії і тривалих термінів, чим люблять всіх обтяжувати страхові компанії. І, до речі, доставка пристроїв в обидві сторони – завжди безкоштовна!

Безперечним лідером у сфері супровідних сервісів і дистанційних послуг для техніки Support.ua став завдяки дотриманню своїх основних цінностей: клієнтоорієнтованості і відкритості. Жодне питання від клієнта не залишиться без відповіді, для будь-якої проблеми завжди знаходиться рішення, а інформація про кожну послугу – прозора і доступна кожному. Мало хто з конкурентів може похвалитися таким досвідом і високими оцінками від користувачів в мережі, як Support.ua.

Одним з найбільш продаваних сервісів Support.ua є розширена гарантія. Це сервіси “+1 рік гарантії” і “+2 роки гарантії”. Вони продовжують гарантію виробника на вказаний термін, включають в себе цілодобову телефонну техпідтримку і безкоштовний ремонт. Сервіс поширюється практично на будь-яку техніку і коштує недорого – це причина його популярності. Більш того, якщо відремонтувати пристрій не вийде, клієнту вручать сертифікат вашого магазину на 100% вартості пристрою – клієнт повернеться до вас і зробить ще одну покупку.

Які сервіси популярні під час карантину

Найбільш затребуваними є сервіси з категорії “Захист”. Захист від механічних пошкоджень, розбиття, залиття рідиною і інших неприємностей, які відбуваються випадково і постійно. Є навіть такий сервіс – “Захист від усіх Халеп”, який вирішує будь-які проблеми з технікою – як в гарантійному, так і в негарантійних випадках. Наприклад: якщо в пристрої виявиться заводський дефект  – Support.ua замість ремонту замінить пристрій на новий, а якщо трапиться механічне пошкодження або пристрій впаде у воду – полагодить або замінить на такий. Купівля цього сервісу обійдеться клієнтові набагато дешевше, ніж оплата ремонту в сервісних центрах.

Гідно оцінити весь спектр послуг від Support.ua вже змогли такі великі торговельні мережі, як Rozetkа, F.ua, Алло, Fishki і “Київстар”. Їх довіра – це оцінка не тільки отриманої виручки від продажу сервісних послуг, а й позитивних якостей Support.ua в роботі з клієнтами.

Підводячи підсумок, ми можемо сміливо заявити про очевидні переваги сервісів Support.ua перед аналогічними послугами від страхових компаній. Безкоштовна доставка без обмежень, свобода від бюрократичних витрат і незрозумілих договорів, які приховують в собі підводні камені – всього цього можна і потрібно уникати. І в 2020 році є всі шанси, що дистанційні сервіси стануть невід’ємною частиною повсякденного життя українців – попит під час карантину є тому доказом!

Post