НАЛАШТУЄМО ВАШУ ТЕХНІКУ АБО НАВЧИМО ЯК НЕЮ КОРИСТУВАТИСЯ. ТИЦЯЙ! [/types]

Чи варто купувати продовжену гарантію?

  1. Головна
  2. /
  3. Чи варто купувати продовжену...
Чи варто купувати продовжену гарантію?

Навіть купуючи нехитру побутову техніку — електрочайник, міксер або праску — придивіться до сервісних програм розширеної гарантії. У цьому зв’язку краще заздалегідь розуміти, чи варто витрачатися на сертифікат, який обіцяє додаткові блага. Тому що популярний міф стверджує, що це всього лише черговий спосіб торгових мереж заробити на покупцеві.

Знаючи про хитрощі постачальників побутової техніки, що використовують туманні формулювання гарантійних зобов’язань, набрані дрібним шрифтом, «Компостер 2.0» звернувся в службу сервісної підтримки Support.ua з тим, щоб розібратися, що є пережитками минулого і звичайними плітками, а що — правдивими фактами про реалії сучасного гарантійного обслуговування. Сподіваємося, що коротке інтерв’ю в режимі «питання-відповідь» допоможе зняти недовіру простих споживачів до компаній супровідного гарантійного сервісу.

Питання №1: Подейкують, що сервіси гарантії зникають, як тільки справа доходить до виплат.

Відповідь: Щоб не допустити подібного лиха, потрібно уважно підбирати компанію. Перевірте її на предмет відсутності проблем з законом в телеграм-боті @OpenDataUABot. Також важливо враховувати тривалість існування компанії на ринку. Наприклад, якщо вона стабільно функціонує не менше 5 років, то ймовірність її несподіваного зникнення в необхідний момент мінімізується. Промоніторьте відгуки на незалежних сайтах, в Google-акаунті. Відповідальні компанії ретельно стежать за якістю послуг, що надаються і завжди готові піти назустріч, щоб уникнути скандалів. Репутація в інформаційному просторі для них стоїть на першому місці.

Питання №2: Навіщо користувачеві ще одна гарантія, якщо у нього вже є гарантія від виробника?

Відповідь: Гарантія від виробника покриває тільки певну групу поломок і не включає в себе, наприклад, заливку девайса або побитий екран. А вартість ремонту часто не сильно відрізняється від покупки нового пристрою. Також ніхто не відміняв закон підлості, коли поломка відбувається відразу після закінчення основної гарантії 🙁

Питання №3: Чи не занадто накладно купувати ще і додаткову гарантію?

Давайте розбиратися на практиці. Якщо новий Samsung Galaxy A30s коштує близько 5-6 тисяч грн, то заміна дисплея складе 2500 грн. А за продовжену гарантію ви заплатите в середньому 400-500 грн. Звичайно, поломок може і взагалі не бути, але чи не краще подбати про «нещасний випадок» заздалегідь? Сьогодні виявити шахраїв набагато легше, ніж наприклад 10 років назад. Тому дотримуйтесь простих рекомендацій: перевіряйте відгуки, детально читайте договір і не довіряйте сумнівним компаніям. Сервіси розширеної гарантії звільняють вас від зайвих турбот про ремонт техніки. Вони значно економлять ваш бюджет і час. Тому дбайте про себе заздалегідь, щоб не переживати про неприємності в майбутньому.

 

Джерело: https://composter.com.ua/content/stoit-li-pokupat-dopolnitelnuyu-garantiyu

Post