[/types]

Rozetka All inclusive

  1. Home
  2. /
  3. Услуги
  4. /
  5. Rozetka All inclusive

Сервіс «Rozetka All inclusive» гарантує, що ваші улюблені пристрої та ґаджети будуть захищені протягом двох років, незалежно від того, що з ними трапиться. «All Inclusive» - це вірний захисник, який робить ваше життя з технікою абсолютно безтурботним!
Для кого це? Для тих, хто хоче, щоб їх пристрої були під надійним крилом на два роки, незалежно від того, що з ними трапиться. Дворічний період - це WOW!, коли ви можете не турбуватися про стан своєї техніки такий довгий період. Ми покриваємо гарантійні поломки у разі необхідності, навіть якщо це відбудеться не один раз.

Rozetka All inclusive

Термін дії сервісу: діє 24 місяці від дати покупки

Багаторазовий ремонт пристрою у разі гарантійної поломки. У разі негарантійної поломки, ремонт пристрою (1 раз).

Обмін пристрою на сертифікати магазину (100% вартості), якщо ремонт неможливий. У разі негарантійної поломки, обмін пристрою на сертифікати магазину (50% вартості).

Телефонна підтримка 24/7 починає діяти з моменту придбання сервісу без обмежень на кількість звернень в службу підтримки «SUPPORT.UA»

 

Відповіді на запитання

Коли починає діяти сервіс «Rozetka All inclusive»

Термін дії — 24 місяців від дати покупки.

Для якої техніки можна купити сервіс «Rozetka All inclusive»?

Сервіс «Rozetka All inclusive» можна придбати для мобільних телефонів.

При яких поломках можна скористатися сервісом?

Якщо виникнуть гарантійні (з вини виробника) та негарантійні поломки.

Навіщо користуватися сервісом «Rozetka All inclusive»?

Сервісом «Rozetka All inclusive» можна скористатися для безкоштовного ремонту техніки, якщо вона зламається впродовж гарантійного терміну SUPPORT.UA (2 роки). Якщо ремонт буде неможливим, ви зможете обміняти пристрій на сертифікати 50%/100% від вартості пристрою.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Протягом двох років дії сервісу потрібно звертатися до SUPPORT.UA.

Що буде, якщо поломка виявиться негарантійною?

Якщо в процесі діагностики в сервісному центрі SUPPORT.UA у висновку буде вказано, що поломка негарантійна, то техніку відремонтують 1 раз або обміняють на сертифікати магазину (50% вартості), якщо ремонт неможливий.

Скільки триває ремонт?

Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті SUPPORT.UA

Що таке телефонна підтримка і як нею користуватися?

Телефонна підтримка — це служба, яка надає консультації з питань, які можуть виникнути в процесі використання техніки. Телефонна підтримка є цілодобовою, нею можна користуватися необмежену кількість разів, починаючи з першого дня покупки сервісу.

Як передати техніку для ремонту в SUPPORT.UA?

Ви відправляєте її в SUPPORT.UA через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте.

Help
Simple scheme of work
No items found
1
2
3
4
5