Rozetka Super
- Home /
- Услуги/
- Rozetka Super
«Rozetka Super» - це ваш безтурботний партнер для надійного захисту техніки. Ми гарантуємо повноцінний захист пристроїв на цілий рік, забезпечуючи багаторазовий ремонт у разі гарантійних поломок. Обмін пристрою на сертифікати магазину дає можливість отримати новий пристрій за 100% вартості у випадку неможливості ремонту. А 24/7 телефонна підтримка готова відповісти на всі ваші запитання без обмежень. «Rozetka Super» - вам варто мати техніку, яка завжди буде працювати на найкращому рівні!
«Rozetka Super» гарантує, що ваші улюблені пристрої та ґаджети будуть захищені протягом одного року, незалежно від того, що з ними трапиться.
Термін дії сервісу: діє 12 місяців від дати покупки
Багаторазовий ремонт пристрою у разі гарантійної поломки. У разі негарантійної поломки, ремонт пристрою (1 раз).
Обмін пристрою на сертифікати магазину (100% вартості), якщо ремонт неможливий. У разі не гарантійної поломки, обмін пристрою на сертифікати магазину (50% вартості).
Телефонна підтримка 24/7 починає діяти з моменту придбання сервісу без обмежень на кількість звернень в службу підтримки «SUPPORT.UA»
Коли починає діяти сервіс «Rozetka Super»
Термін дії — 12 місяців від дати покупки.
Для якої техніки можна купити сервіс « Rozetka Super »?
Сервіс « Rozetka Super » можна придбати для мобільних телефонів.
При яких поломках можна скористатися сервісом?
Якщо виникнуть гарантійні (з вини виробника) та негарантійні поломки.
Навіщо користуватися сервісом « Rozetka Super »?
Сервісом « Rozetka Super » можна скористатися для безкоштовного ремонту техніки, якщо вона зламається впродовж гарантійного терміну SUPPORT.UA (2 роки). Якщо ремонт буде неможливим, ви зможете обміняти пристрій на сертифікати 50%/100% від вартості пристрою.
Куди звертатися, якщо зламалася техніка?
Протягом двох років гарантії потрібно звертатися до SUPPORT.UA.
Що буде, якщо поломка виявиться негарантійною?
Якщо в процесі діагностики в сервісному центрі SUPPORT.UA у висновку буде вказано, що поломка негарантійна, то техніку відремонтують 1 раз або обміняють на сертифікати магазину (50% вартості), якщо ремонт неможливий.
Скільки триває ремонт?
Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.
Куди звертатися, якщо зламалася техніка?
Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті SUPPORT.UA
Що таке телефонна підтримка і як нею користуватися?
Телефонна підтримка — це служба, яка надає консультації з питань, які можуть виникнути в процесі використання техніки. Телефонна підтримка є цілодобовою, нею можна користуватися необмежену кількість разів, починаючи з першого дня покупки сервісу.
Як передати техніку для ремонту в SUPPORT.UA?
Ви відправляєте її в SUPPORT.UA через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте.