[/types]

«Здоров’я» гаджетів залежить від здоров’я людей!

  1. Home
  2. /
  3. «Здоров’я» гаджетів залежить від...
«Здоров'я» гаджетів залежить від здоров'я людей!

Шановні клієнти! У зв’язку з введенням на території України обмежувальних заходів, в тому числі карантину, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) багато співробітників авторизованих сервісних центрів перейшли на віддалену роботу, а частина сервісних центрів повністю зупинило свою роботу.

Компанія Support.ua продовжує приймати техніку на обслуговування і ремонт тільки через службу доставки «Нова Пошта». Ми намагаємося виконувати наші функції в штатному режимі, але зараз наша оперативність залежить від стану здоров’я наших співробітників і роботи наших сервісних та логістичних партнерів.

Звертаємо вашу увагу, що в режимі карантину послуги на виїзді тимчасово не надаються. Наша команда намагається виконувати їх віддалено https://support.ua/service/mobilnyj-dodatok-support-ua/.
Сподіваємося на розуміння, адже здоров’я гаджетів залежить від здоров’я людей!

Технічна підтримка продовжує свою роботу 24/7. Тому, якщо це можливо, ми допоможемо вирішити проблеми з вашим девайсом дистанційно.

Щоб попередити поширення вірусу Covid-19, ми вжили наступних заходів безпеки:

• додаткова стерилізація пристроїв, отриманих від замовників – на час карантину це обов’язковий стандарт нашої роботи;

• дезінфекція робочих місць співробітників, всіх офісних поверхонь і всіх пристроїв, що відправляємо клієнту.

Ми уважно стежимо за ситуацією і будемо інформувати вас про будь-які зміни умов нашої роботи, але запевняємо, що докладемо всіх зусиль аби безперебійно виконувати всі свої зобов’язання.

Бережіть себе і своїх близьких!

Post