WE WILL SET UP YOUR EQUIPMENT OR TEACH HOW TO USE IT. CLICK! [/types]

А ви знаєте, що ваш сервісний контакт-центр вже створено?

  1. Home
  2. /
  3. А ви знаєте, що...
А ви знаєте, що ваш сервісний контакт-центр вже створено?

Більше не потрібно ламати голову над тим, як підвищити лояльність клієнтів і оптимізувати свої витрати – професійна команда технічної підтримки вже готова!


Зустрічайте сервісний контакт-центр від Support.ua, який вирішує всі проблеми ваших клієнтів в телефонному режимі. Ми працюємо цілодобово і супроводимо клієнтів, з моменту звернення і до фідбеку про якість сервісу.

Якщо ви робите, чи продаєте техніку або створили свій стартап, то вже замислювались над тим, хто і як буде консультувати клієнтів, координувати і контролювати роботу сервісних центрів, налаштовувати комунікацію між підрозділами вашої компанії. Найчастіше проблеми виникають, коли різні відділи намагаються вирішити питання клієнтів частково, чи коли немає єдиної бази обліку і відсутня статистика звернень клієнтів. На створення такої служби піде багато грошей і часу, а аутсорсингові колл-центри не задовольнять ваші потреби так, як це зробимо ми!

Отже, сервісний контакт-центр від Support.ua:

  • створить алгоритм обслуговування проекту;
  • підключить всі служби комунікації з вашими клієнтами для самого зручного спілкування;
  • організовує фахівців, які будуть знати все про вашу компанію і її продукт;
  • візьме під контроль роботу з сервісними центрами;
  • налагодить комунікацію між підрозділами компанії для швидкого вирішення запитів клієнта;
  • надасть регулярну звітність і аналітику про виконану роботу.

Можете бути впевнені: лояльність – це наше кредо.

Ми підготували для вас декілька пакетних пропозицій.

Так, наприклад, пакет “Інформаційна лінія” підійде тим, хто хоче, щоб їх клієнти зверталися для консультацій з питань експлуатації техніки, отримували інформацію про продукти і маркетингові активності.

Пакет “Управління сервісом” включає в себе весь спектр роботи з сервісними центрами: прийом замовлень, контроль термінів діагностики і ремонту, контроль якості виконаних робіт. З цим пакетом ви заощадите на ремонтах, адже за нашою статистикою – до 45% звернень вирішуються на етапі консультації.

Для тих, хто хоче, щоб проблеми з технікою вирішувалися дистанційно, підійде пакет “Технічна підтримка”. Ми візьмемо на себе вирішення проблем без участі сервісних центрів, підключившись для налаштування пристрою клієнта напряму. Тому ви економите час співробітників магазинів,  і ресурси для створення окремого відділу техпідтримки.

Ми готові запустити проект для вашої компанії вже завтра! Звертайтеся до нас: 0-800-30-50-24 або support@support.ua

Стати партнером

Post