А ви знаєте, що ваш сервісний контакт-центр вже створено?
- Home /
- А ви знаєте, що...
Більше не потрібно ламати голову над тим, як підвищити лояльність клієнтів і оптимізувати свої витрати – професійна команда технічної підтримки вже готова!
Зустрічайте сервісний контакт-центр від Support.ua, який вирішує всі проблеми ваших клієнтів в телефонному режимі. Ми працюємо цілодобово і супроводимо клієнтів, з моменту звернення і до фідбеку про якість сервісу.
Якщо ви робите, чи продаєте техніку або створили свій стартап, то вже замислювались над тим, хто і як буде консультувати клієнтів, координувати і контролювати роботу сервісних центрів, налаштовувати комунікацію між підрозділами вашої компанії. Найчастіше проблеми виникають, коли різні відділи намагаються вирішити питання клієнтів частково, чи коли немає єдиної бази обліку і відсутня статистика звернень клієнтів. На створення такої служби піде багато грошей і часу, а аутсорсингові колл-центри не задовольнять ваші потреби так, як це зробимо ми!
Отже, сервісний контакт-центр від Support.ua:
- створить алгоритм обслуговування проекту;
- підключить всі служби комунікації з вашими клієнтами для самого зручного спілкування;
- організовує фахівців, які будуть знати все про вашу компанію і її продукт;
- візьме під контроль роботу з сервісними центрами;
- налагодить комунікацію між підрозділами компанії для швидкого вирішення запитів клієнта;
- надасть регулярну звітність і аналітику про виконану роботу.
Можете бути впевнені: лояльність – це наше кредо.
Ми підготували для вас декілька пакетних пропозицій.
Так, наприклад, пакет “Інформаційна лінія” підійде тим, хто хоче, щоб їх клієнти зверталися для консультацій з питань експлуатації техніки, отримували інформацію про продукти і маркетингові активності.
Пакет “Управління сервісом” включає в себе весь спектр роботи з сервісними центрами: прийом замовлень, контроль термінів діагностики і ремонту, контроль якості виконаних робіт. З цим пакетом ви заощадите на ремонтах, адже за нашою статистикою – до 45% звернень вирішуються на етапі консультації.
Для тих, хто хоче, щоб проблеми з технікою вирішувалися дистанційно, підійде пакет “Технічна підтримка”. Ми візьмемо на себе вирішення проблем без участі сервісних центрів, підключившись для налаштування пристрою клієнта напряму. Тому ви економите час співробітників магазинів, і ресурси для створення окремого відділу техпідтримки.
Ми готові запустити проект для вашої компанії вже завтра! Звертайтеся до нас: 0-800-30-50-24 або support@support.ua