[/types]

5 порад як обрати провайдера додаткових сервісів

  1. Home
  2. /
  3. 5 порад як обрати...
5 порад як обрати провайдера додаткових сервісів

Напередодні “Чорної п’ятниці”,  український сервіс-провайдер Support.ua розповідає про головні критерії вибору сервісів для торгової мережі.


  1. Обирайте партнерів з простими і зрозумілими умовами співпраці, без підводних каменів та корисними плюшками для клієнта. У Support.ua процес оформлення послуги займає менше 5 хвилин, термін ремонту — до 14 днів та передбачена безкоштовна логістика техніки в обидві сторони. Відсоток відмов в сервісному обслуговуванні займає до 1% від загальної кількості звернень.
  2. Специфіка роботи страхових компаній передбачає тривалий процес оформлення та супроводу послуг. Якщо щось раптом зламається, вашим клієнтам доведеться пройти 9 кіл бюрократичного пекла, перш ніж отримати обіцяне обслуговування. І далеко не факт, що вони його отримають. Зазвичай знаходяться причини віднести поломку до негарантійних випадків.
  3. Орієнтуйтеся не тільки на низьку вартість сервісу, але і на реальну користь для споживача. У той час, як більшість сервіс-провайдерів працює за стандартним графіком, Support.ua працює 24/7. Рішення проблеми клієнта починається через 15 секунд після його звернення в контакт-центр.
  4. За рахунок додаткових послуг, підвищуйте не тільки рівень довіри до вашої мережі, але і рівень продажів, роблячи кожну покупку клієнта більш комплексною. Дізнавайтесь його минулий досвід користування гаджетами. Якщо попередній пристрій клієнт розбив, пропонуйте послуги з захисту техніки при механічних пошкодженнях, а якщо він 5 років проходив не змінюючи девайс, тут краще підійде продовження гарантії на 1 або 2 роки.
  5. Шукайте сервіс-провайдера, який повністю візьме на себе супровід клієнта після продажу техніки, який буде оперативно вирішувати всі конфліктні ситуації та зберігати рівень лояльності до вашої торгової мережі. Саме так ритейлер зможе концентруватись на підвищенні рентабельності, не відволікаючись на незадоволених сервісом споживачів 🙂

   Стати партнером

Фото і текст: Софія Ситнік, PR-менеджер Support.ua

Post