Увага! В суботу, 20 квітня 2024, відбудуться профілактичні роботи на системі чатів. Можливі тимчасові затримки. Для термінових питань телефонуйте на гарячу лінію: 0-800-30-50-24. Дякуємо за розуміння! [/types]
Мова
  • uk
  • en

Як контакт-центр на аутсорсі допоможе бізнесу підвищити лояльність до бренду та заощадити

  1. Головна
  2. /
  3. Як контакт-центр на аутсорсі...
Як контакт-центр на аутсорсі допоможе бізнесу підвищити лояльність до бренду та заощадити

Компанія Support.ua надає послуги контакт-центру для європейських виробників техніки CANDY, ASKO та українського IT-сервісу SYSADMIN.UA.


30-40% відсотків звернень клієнтів більше не потрібно передавати співробітникам сервісного центру, їх вирішують одразу по телефону.

Про користь для вендорів, функції та ключові принципи роботи, розповіла координатор контакт-центру Support.ua, Галина Корчевська.

«По-перше, вам не потрібно створювати власні робочі місця і це суттєва економія. По-друге, ви будете впевнені, що клієнтам не доведеться чекати на лінії, поки звільниться оператор техпідтримки.

Для виробників техніки, одним з ключових показників ефективності — є швидкість та якість роботи гарантійного сервісу. Але у брендів, які працюють з авторизованими СЦ, виникають складнощі у комунікації як з партнерами, так і з клієнтами.

Цінність аутсорсингової служби Support.ua у вирішенні всіх питань, які можуть виникнути у клієнта — від вибору техніки та участі в маркетингових акціях, до гарантійного обслуговування.

Якщо необхідно провести діагностику та ремонт техніки, ми самі з’ясовуємо всі деталі — від контактів клієнта, до наявності необхідних для обслуговування документів. Повідомляємо умови і терміни гарантійного обслуговування, далі передаємо заявку в партнерський сервісний центр.

Ми контролюємо всі етапи виконання ремонтних робіт та регулярно інформуємо клієнта про статус заявки.

Все, що необхідно компанії-вендору — це повідомити номер “гарячої лінії”, на який будуть надходити всі звернення, та розмістити його в відкритих джерелах. Ми налаштуємо телефонію, підберемо та навчимо співробітників для роботи на проекті, налаштуємо комунікацію з компанією за узгодженим алгоритмом.

У нас високі стандарти якості, яких ми строго дотримуємося. Щотижня проводимо моніторинг роботи співробітників контакт-центру. Завжди намагаємося зробити для клієнта навіть більше, ніж прописано в умовах договору. Адже головне завдання — вчасно зреагувати та допомогти людині у вирішенні її проблеми.

Обравши послуги Support.ua в якості контакт-центру на аутсорсі, ви не будете витрачати час та фінанси на спілкування з клієнтами і організацію власної лінії підтримки. Натомість отримаєте клієнтський сервіс “під ключ” з гарантією якості.

   Стати партнером

Фото і текст: Софія Ситнік, PR-менеджер Support.ua

Post